Bugün hastaneye gittim bebeğimin üç hafta geride olduğunu söyledi suyunun normalin birazcık üstünde olduğunu riskli gebelik olduğunu böyle devam ederse bebeğin ölebileceğini söyledi kafayı yemek üzereyim ne yapacağım ben bu durumu yaşayan oldu mu 34 haftalık hamileyim