Aysunays Doğuma son 20 gün ben hala kararsızım. İsim analizinden anlayan var mı acaba hangi ismin enerjisi daha iyi?
aselinannesi38_ Aysunays Kızımın ismi Asel Duru çok beğenerek kullanıyoruz anlamida çok hoş Duru tek başına da çok güzel bence
sari_papatyam Meral_56 ğ de zorluk diyorlar u hayatına güzel şeyleri çekermiş ü ise hayatındaki güzel şeyleri etrafına dağıtma eğilimi olurmuş
Aysunays aselinannesi38_ Evet anlamı çok güzel temiz berrak her Duru dediğinde hep bir temenni ile söylemiş oluyorsun 😊