nurteeen13 Şu an 23 haftalığım rahim ağzı kısalığı 26 çıktı. Risk var ama daha düşük olursa dikiş öneriyoruz dedi. Ama korkuyorum ara ara sancı giriyor hamilelikten mı kisalıktan mı onu da bilmiyorum. Bi şey olur mu korkuyorum yaşayan var mı
Yazmelegi_ nurteeen13 kisalık sıkıntılı bir durum kendinizi yormayın dinlenin bolca sanci kısalıktan da olur. Benim 21. Haftada 21 mm di doğuma kadar yatmıştım. Yükselip düşen sıkıntılı bisey
Rabia-Bay44 nurteeen13 Canım rahim ağzı kısalığı çok riskli daha önce bundan dolayı erken doğumum oldu şuan tekrar hamileyim ve serklaj yapıldı haftan ilerlemeden doktorun serklaj atsa senin için daha iyi olur
mucizemizibekliyoruzz nurteeen13 vajinal progestan başladı mı doktorunuz? Ayağa kalkmadan istirahat etmelisiniz. 25 altı riskli oluyor dikiş atıyorlar yoksa açılma olur erken doğum olur diye
aslhnkrts9 nurteeen13 bi süre hiç bişey yapmadan yat dinlen . Ben 2 sene önce bu durumu yaşadım 24 mmdi iki ay sadece tuvalet için kalktım ayağa. Sancı ondandan olabilir magnezyum eksikliğinden de olabilir
nurteeen13 Yazmelegi_ genelde dinlemiyorum ama klasik ortalım toplama bulaşık vs o kadar yapıyorum onlar da mı sakıncalı
Yazmelegi_ nurteeen13 yani ben bu durumu yaşadığımda doktor sadece tuvalete kalkacagimi söylemişti birde banyo yaparken oturarak yap demisti onun harici hiç kalkmadim yasakti
nurteeen13 mucizemizibekliyoruzz Progesteran başladı 25 altı olmadığı için çok yasaklamalar yapmadı ama yine risk var dedi
mucizemizibekliyoruzz nurteeen13 bana 33ken istirahat verdi bence sizin 26 hiç kalkmayın. Riske girmeye değmez. 25 altına düştüğünde zaten dikiş atıyorlar daha fazla düşmesin.
Rabia-Bay44 nurteeen13 Düşük yaptığımda ne kadardı bilmiyorum rahim ağzım tamamen açılmıştı İkinci gebeliğim önlem amaçlı yapıldı tekrar aynı şeyi yaşamamak için ama serklaj yoksa 25 altı riskli diyorlar
yusuftalhaannesi Benimde 21 haftalıkken detaylı ultrasonda 25 çıktı kendi doktorum progestan magnezyum başlattı şuan 32. Haftadayım 17 mm e kadar düştü sonrasında 22 mm e çıktı bi oğlum daha var dinlenemiyorum maalesef ama ilk öğrendiğimde çok stres yaptım ama zamanla alıştım bu durumada elimden geldiğince yatmaya çalışıyorum dinlenebiliyorsanız hiç üzmeyin kendinizi bi sıkıntı olmaz Allah’ın izniyle Rabbim şifa versin 🙏 nurteeen13
nurteeen13 hbbmommy detaylı da öğrendim kısa olduğunu belki de doktorum daha önce böyle bir sorun olmadığı için önceki muayenelerde söylemedi