ladyagmur1 Kızlar 6 haftalık hamileyim 3-4 gündür aşırı derecede bulantılarım var bazen kusabiliyorum bazen kusamıyorum . Bu yüzden doğru düzgün bişey de yiyemiyorum . Bunun için ne önerirsiniz ?
3kedili2bebekli ladyagmur1 doktorunuzun reçete edeceği ilacı yani muhtemel prilam i gece yatmadan 1 tane ve sabaha karşı kalkıp 1 tane içerseniz günün ilk yarısını kurtarmış oluyorsunuz
ebruu1616 Benimde çok bulanıyor doktora Prilam diye ilaç yazdırdım gece yatmadan 2 tane içiyorum onun dışında muz beyaz leblebi yeşil elma
bsrelif Bana prilam fayda etmedi kızlar hatta daha kötüsü bulantımın artmasına sebep oldu doktor da bana prizin önerdi şu an onu kullanıyorum
ladyagmur1 nur0633 yarın söyleyeyim doktoruma hangisini önerirse artık çünkü gerçekten bişey yiyemiyorum ya
nur0633 ladyagmur1 cok iyi anliyorum seni ama sabredin canlarim 12. Haftada hafifliyor Allah in izniyle
bsrelif ladyagmur1 kahvaltıdan sonra içiyorum ki kusmamı tetiklemesin diye. 18:00’den sonra artık mide çok yavaşladığından mı nedir ne yersem çıkarıyorum. Akşam olunca o geçmeyen bulantılar başlıyor bende uyuyunca geçiyor. Bütün gün aynı döngüdeyim
MAMA13 ladyagmur1 Benim de 6. Haftada başladı hicbirsey fayda etmedi 8 9 ve 10. Haftalarda çok doruktaydı 12. Haftada biraz azaldı gibi. Şimdi 13 olduk geri başladı 🥹