Momlife_ 1.trimesterda bu kadar sık bulantım olmazdı 2.de çok kötü oldum yine ara ara oluyor ama hemen hemen her gün çok rahatsız ediyor beni neden olmaya başladı benim gibi olan var mı
xbeyzax Momlife_ bende ilk zamanlar çok iyiydim senin gibi sonradan midem bulanmaya başladı hap içmiştim doktor önerisiyle iyi gelmişti