Minnosizmmm Nurrrrr hmm yok çok şükür öyle bi agrım yok ama ara ara sağ kasığımda batma oluyor çok evhamliyim sanırım 🙈🙈
Seda5892 HalimeAkman bir kaç gün bekle başka doktora git canım benim Doktorum kesenin görünmesi için 7000 olmasını bekledi değerimin
Mom534545 HalimeAkman canm o haftalarda banada dış gebelik denildi kese gözükmedi hatta değerim 2860 lardaydı ama görünmedi 6 veya 7.haftada görünmüştü o yüzden bekle biraz daha
Mom534545 HalimeAkman canm o haftalarda banada dış gebelik denildi kese gözükmedi hatta değerim 2860 lardaydı ama görünmedi 6 veya 7.haftada görünmüştü o yüzden bekle biraz daha
Zynpmtv Herkeze iyi aksamlar suan bende kasik agrisi cekiyorum sol tarafimda 5+5 im cuma gunu dr gidecegim bakalim bn gectgmiz hafta pzt gunu ogrendim kan testim 61 cikti 2 gun sonra yani cars gunu ikinci kan testi verdim 143 cikti saglikli dedi ama degisiyor iste kisiye gore hic sikma canini