dilaraervaduru evet tuğçe er altındağda, ben başladığımda başka iki doktor vardı ayrıldılar, tuğçe hanım geleli dört beş ay falan olmuştur, evet yoğun bakım yok küçük bi hastane zaten ben de evime yakın diye tercih ettim ve o ilk gittiğim ayrılan doktor için gitmiştim ama sonra allahtan tuğçe erden de memnun kaldım yani, hemşireler de genç genelde, onlar da iyiler, yoğunluk da gerçekten hiç yok günde iki üç randevusu var sanırım sitede randevu alırken öyle görüyorum hep gittiğimde de boş oluyo