Bebek10 Kzlar selam bugün çok yürüdüm belim çok ağrıyor yoruldum. 7 buçuk haftalık hamileyim sorun oluşturur Mu acaba 3 ay önce düşük yapmıştım
Iremsel_ Bebek10 bilmiyorum canım özel bi durumun var mı ama kanama vs yoksa dinlen uzan derim ben ayakta sürekli yürüdüğüm bi işte çalışıyordum 34. Hafataöa kadar çalıştım bi problem yaşamadım çok şükür inşallah bi şey yoktur
QueenBahar_ Bebek10 Dr yasak vs koydu mu yürüs yapma die istirahat verdi mi yada Normal olabilir canım haftan küçük yorgun düşmüş olabilisin
Bebek10 QueenBahar_ doktor yasak koymadı ama daha yeni bir dğşük yaşadın dikkat et dedi bugün elimde olmayan sebeplerle böyle ayakta kaldım inşallah bir sorun olmaz sizde risk yoktu ama dimi