Merhaba artık 12. Haftadayım ve doktorum folik asiti bırakmamı söyledi. Bununla birlikte d vitamini , diğer vitaminler ve demir ilacı verdi. Demir ilacının adı FERTRENCH günde bir defa aç karnına almam lazım ama bununla birlikte hemen sonrasında süt yoğurt vs yenmemesi lazım. Sabahları kahvaltı yapmam gerekiyor ve peynir tüketiyorum. Ayrıca işe gidiyorum yani sabah aç karnına alırsam sonra iş yerinde rahatım olur mu nasıl etkisi olur biraz tedirginim açıkcası. Momextra diye bir hapta verdi eczacı bunu gece yatmadan önce al dedi. Yani gece yatmadan önce demir ilacını alamam diğer ilaç var. Bu FERTRENCH Demir ilacını kullanan var mı aranızda ya da demir ilacını nasıl kullanıyorsunuz?