ranakcck 30 aralık 55.9 1 ocak 80.9 5 ocak 288 geldi betalarım yavaş ama fena da gitmiyor gibi ne düşünüyorsunuz bu şekilde artış yaşayan var mı değerim kaç olunca kadın doğuma gitmeliyim ilk hamileliğim daha çok toyum ne yapmam gerekiyor 😂💕
nurgunes1712 ranakcck canım zaten pozitif değerlerin. Şu ana kadar doktora gitmediğin hata bence bir an önce git . 2 günde 2 kat artması gerekir sağlıklı bir gebelikte ya da en az %66 artması gerekir. Bir an önce bir doktora git bence
nazliiii1 Benimdek 2 ocakta beta 47 cıktı ertesi gün 3 ocakta kan verdim tekrar 107 cıktı 2 gün bekledim 5 Ocak yani bugün 212 cıktı sizin yorumlarınızı ve tecrübelerinizi merak ediyorum şimdiden teşekkür ederim
nazliiii1 Cold123 adete 1 gün kala öğrendim çok erken öğrendiğim için insan tedirgin oluyor çok endişeleniyorum ama yorumun beni rahatlattı çok teşekkür ederim