deryaozturkk Kızlar gebelikte dışarda hamburger yiyorum bir şey olur mu burger king gibi yerler değil ama
sunbloom123 deryaozturkk sürekli tekrarlanmadığı sürece bir sorun olcağını düşünmüyorum ben mc den felanda yedim yanına ayran alıyordum kola felan kesinlikle içmiyorum zaten
azlp deryaozturkk eti iyi pişmiş ve sosları pastörize olmalı mayonezin içine çiğ yumurta vs koyuyolar dikkat etmek gerekir burger king gibi yerlerde genelde iyi pişmiş ve pastörize oluyor
annekiz6141 deryaozturkk kızım da çok yedim hemde abartılı şekilde gayette sağlıklı doğdu 🙊 hatta haftasina göre baya baya ileriydi kilosu şuan 3 yaşında şuan da öyle..