Kızlar doktordan geliyorum şimdi 7 haftalik gebeyim .daha once iki erken doğum öyküm var bunu doktora belirtince ultrasonla rahime baktı. Dediki daha once çift rahimli oldugunu soyleyen oldumu dedi hayır dedim şok oldum rahmin bulanık ole bi ihtimalin var bnce öyle görünüyor sen araştırma hastanesine git dedi…boyle olup vaktinde doğuran varmi ya bu nsl bir sorun hic duymamıştım boyle bsy