Merhaba. 5-6 haftalik hamileyim. 4 gun once Clexane (kan sulandirici) yuzunden kanamam olmustu. Peceteye silince kan geliyordu. Progesteron igne falan oldum, yatakda kaldim azalmisti. Kahverengiye donmustu. Bugun yine kan gordum. Cok korkuyorum. Boyle bir sey yasayan oldu mu.