Buraya gidenler hangi kadın doğum uzmanından memnun kaldınız ilgili alakalı olan bi doktor istiyorum gittiğim doktor 27. haftamdayım ama ne sorduğum sorulara cevap alabiliyorum ne de ultrasonla bakıyo bir aydır sadece sonuçların güzel lafını duyup geri dönüyorum ne bebeğin kilosunu biliyorum ne sağlığını normalde perinatoloji takipliydim keşke devam etseydim o bölüme diyorum resmen başkada doktor bilmiyorum yardımcı olurmusunuz