Semilk05 senaakck öleyse olabilir ama herkes farklı isim kullanacak siz Gökçe eşiniz ela vs 😂 direk aranızda kura yapın benim ilk kızım da alya eşim de tek olmasın senden bişi olsun diye benim de Semanur ismim kızıma alyanur yazdırmış gidince 😂😂