Zeynep2196 Dün beklenen adet günümdü. Akşam üstü artımedin erken gebelik testini yaptım.Artımed için çok iyi yorumlar okumamıştım, eczanede o var diye aldım. Sonuç negatif. Bugün hala adet olmadım. Adet günü negatif olup sonra pozitif olma ihtimali var mı?
dil_n Zeynep2196 bende artimed aldım yalnızca o vardı bende de negati verdi şimdi adeti bekliyorum İnşallah test yanıltmıştir ya inşallah pozitif görürüz
mevsim830_ Bende transferimin 10. Günü o marka vardı elimde. Bugün kaset test yaptım Negatif çıktı. Bu marka için hiç iyi yorumlar okumadım acıkcası