Üste çıksın diye yazıyorum benimde ilk gebeligim annem bana molfiks kullanmıştı ama ben bebegime E bebek markasını alıcam hem çok uygun hemde beğenmesen para iadesi oluyor bide E bebek kendi ürünü o yüzden güveniyorum E bebek kötü bişey satmaz diye düşünüyorum