zehea ben ilk çocuğumda 15 kilo almıştım doğumdan sonra 10 kilosunu vermiştim ama emzirme döneminde sürekli yedirdiler yeme bozukluğu oldu verdiğimin üstüne kilo aldım vermeye çalıştım bir verdim üç aldım psikolojim bozulmuştu tam vermeye başladığım dönemde gebe kaldım hergun ne yapacağımı sorgulayıp duruyorum. İnsallah çok almam emzirme sürecim bitsin direk balon taktıracağım