karperisi Sezeryanımı 2 gafta önce oldum ama asla toparlayamıyorum ya biraz fazla yürüsem ev işi yapsan dikişlerimn sol tarafı zonkluyor kanama artıyor sanki. Bi gün var bi gün yok. Ne zaman geçer normal mi bundurum ilkinde 1 haftada toparlamıştım