foolish en ufak bişeyde vicdan yapıyoruz biz anneler. Gebeliğimi öğrendim bıraktım sigarayı. Sonra 11. Haftada ense kalınlığı gözlendi doktor bana sorular sordu soruların arasında sigara kullanıyor musun da vardı. Hayır bıraktım yine de etkisi olur mu dedim yok dedi, eğer orda evet yinede etkisi olur deseydi kendimi yer bitirirdim herhalde. Ama her halükarda yumurtaları yaşlandırıyordur diye düşünüyorum. Bıraktığım halde vicdan yaptım, bebeğe sigaranın bi zararı olduktan sonra istediğin kadar iç vicdan yap artık iş işten geçmiş oluyor. Gebelikten sonra da artık ağzıma sürmeyi düşünmüyorum büyük pişmanlık