Merve4114 muhabbett bence biraz bebeğe de bağlı ya ben de denedim her şeyi yok yani ağrı sancı hiçbir şey
sunbloom123 Merve4114 bende aynı şekilde ameliyat vs geçmişim yok ama bugün ebe bile sezaryen oldum tekrar seçenek sunulsa sezaryen olurum normal doğum normal olan evet ama çoğu şeyi gördüğüm için sezaryen taraftarıyım açıkcası demişti 🤭
Merve4114 sunbloom123 benim doktorum bana dedi bunu 😅 ben dedi sezeryan olurdum dedi muhabbet geçtiğinde yönlendirme amaçlı değil de ebenin söylediği gibi söyledi canım çok kıymetlidir gibilerinden😅
supermommss Merve4114 40+2 yim üçüncü gebelık hala bir belirtı yok bugün kontrolüm vardı ne açılma ne sancı hala yok
su656 Merve4114 benimde hiç bir şeyim yoktu. İlk doğumumda başlamamıştı. Yine aynı olacak diye düşünüyordum. Açılmam olduğunu duyunca çok şaşırdım. İnşallah sizinde bir anda oluverir