minecikk hacrardc bana kalırsa regl günün geçsin öyle yap dayanamam diyorsan en azından regl gününü bekle erken öğrenince ya kimyasal gebelikse diye günler geçmiyor inan
aslig hacrardc ben 5 gün önce yaptığımda silik bir şekilde çıkmıştı reglim 1 gün gecikince de kan vermiştim. İçinde kalmasın yap bence
hacrardc Negatif çıkarsa diye korkuyorum aslında regliyi bekleyip regli olunca da üzülüyorum o yüzden erken yapmak istiyorum testi
gamzee7 hacrardc canım ben 1 gün öncesine kadar hep negatif gördüm ama herkeste aynı olmayabilir tabi
gmz585 Bende biraz önce pro doctor erken geleblim testi yaptım negatif reglim on ocak ama belli Olmuyor biraz düzensiz bu ay ilk defa klomen kullandım adet düzensizliği için pek umudum yok ama olsa çıkar mıydı bilmiyorum
hacrardc gmz585 benim sık idrara çıkma ve akıntı gibi durumlarım var sistit gibi de değilim acaba belirti mi diye düşündüm. Sizde bir belirti galan var mı ?
hacrardc gmz585 benimde 11 Ocak reglim Biraz daha beklemeniz geliyordur belki inşallah pozitifi görürsünüz
hanifeali hacrardc ben 6 gün kala öğrenmiştim fakat yumurtlama günüm erkendi çatlamadan 13 gün sonra test yapmıştım günlerine göre hesaplayıp yapsan daha doğru sonuç alırsın herkesin döngüsü farklı
hacrardc ikibalannesiii bende yarın yapmayı düşünüyoru 5 gün kalmış oluyor aslında belirtilerde var gibi
ikibalannesiii hacrardc inşallah vardır canım bende belirtilerimden şüphelendim o kadar erken yaptım varsa silik de olsa çıkıyor önemli olan çatlamanın kaçıncı günü oldu benim 11inci gündü çıktığında