Kızlar doğum öncesi annemi görmek için istanbula geldim annem hastaydı o yüzden oğlum ve ben hiç yaklaşmadık ama aynı evin içinde olunca ister istemez bize de geçti annem acile gitti test falan yapmadan normal ilaç verip göndermişler dün gece 3,5 yaşında ki oğlumun 39,3 e kadar ateşi çıktı gece hep inişli çıkışlıydı sabah devlete götürdüm benimde tüm vücudum ağrımaya başladı ve şiddetli öksürük başladı bende kadın doğum acile gittim durumu anlattım bebeğin hareketleri normal ama ben öksürükten duramıyorum heryerim ağrıyo dedim alttan muayene yapıcaz gerek duyarsak yönlendiririz dedi bende 24 haftalık hamileyim ultrasonla bakamıyo musunuz dedim asistanlar 2 kişiydi biri diyo ki alttan bakıcaz diğeri bebeğin hareketi normalmiş öksürük vücut ağrısı varmış diyo diğeride kabul edersen böyle yapıcak bişey yok dediler ben de çıktım özele geldim oğlumun testi pozitif domuz gribi serum takılı şuan bende sıramı bekliyorum kadın doğum için sorum şu ki hamilelikte domuz gribi geçiren var mı nasıl ilerledi süreç size nasıl baktılar