Rojdiyebiri merhabalar hayırlı olsun biraz sayfanıza baktım paylaşımlarınızı okudum doktorların öyle şeyler demesi gerçekten çok panik verici ve üzücü bişey bende de panik atak var şu an 5+0 cumartesi doktora gidicem 5+3 inşallah keseyi görürüz benim bi 3 aylık düşüğüm oldu kalbim durmuştu iki de kimyasal gebelik geçirdim bu 4.ü inşallah sağlıklı sıhhatli Allah kucağımıza almayı nasip etsin stres yapmayın stres en büyük düşmanımız gebelikte bu arada ben keseye göre kız A benzettim