ecemmm123 aynılarını yaşadım 1 boş 1 dış ve 1 kalp durması hiç birinde ilaç kullanmadım genetik test yaptırdım 2 tane hetero var ama bu sebep olmaz denildi yani bencede eğer nasipte varsa ne yaparsan yap o çocuk tutunamıyor, 4. Gebeliğimden önce hacamat yaptırdım düzenli olarak vücudumu temizlemek istedim ağır metallere maruz kalıyoruz malesef sonra hamile kaldım iğne ve hap kullandım hapı 25. Haftada kestiler iğneyi doğuma kadar kullandım fakat 10 gün kullanmadığım oldu bazen unuttuğumda oldu, çok şükür sağlıkla kavuştuk, bence herşeyin zamanı var ben buna inanıyorum. Ben evlenmeden önce herkese 4 yıl çocuk yok diyordum bunu unutup çocuk denemye başladık 3 kere de hamile kaldım belki de dua niteliğine geçti bilmiyorum ve hepsi düşük oldu. Sonradan bu aklıma geldi ve 5. Yılımda oğluma kavuştum gerçekten.. Bazen ettiğimiz sözler dua niteliğine geçiyor bence belayı da başımızdan def etmek için bol bol sadakada vermek gerekiyor, ben biraz manevi yönden de bakıyorum