ebrudefnee annelink ilk kızımın ultrasonunu yükledim kız dedi doğru çıktı şimdi 2. Hamileliğim dün sordum ona da nub teorisine göre kız dedi 2-3 haftaya öğreneceğim inşallah cinsiyeti bakalım doğru çıkacak mı
gvnrzz Su ankine Kız dedi. Oglumun ultrasonunu attım yine kız dedi hahahahah o yüzden chatgpt iptal bende