hhandan Selam kızlar ilk başladığımda 81 dim sonra zayıfladım 77 ye kadar düştüm şuan 18 haftayız ve iştahım açıldı ama bulantılarımda devam ediyor. 79 a çıktım kontrollü şekilde almak istiyorum. Sizce bir diyetisyene gitmeli miyim
sunbloom123 hhandan kilonuz çok fazla değil bnce kendinizde hem yiyerek hemde dengeleyerek ilerletebilirsiniz diye düşünüyorum diyetisyensiz yapamam daha çok alırım diyorsanızda size kalmış tabi
ogretmenannecik hhandan ben de 80 le hamile kaldım ilk 4 ay ½ kg aldım şimdi 7 aylık hamileyim tartılmaya korkuyorum 86/87 falan olmuşumdur 😂 dikkat edeyim diyorum ama olmuyor malesef