Bilmiyorum ben başladım yapıyorum. Bir arkadaşım 5 tane ard arda düşük yapmıştı artık umudu kalmamıştı nohutu yaptıktan sonra düşmedi bebeği sağlıklı doğdu. Bizde 1 buçuk yıla yakındıe bebek istiyoruz sorun olmamasına rağmen olmadı. Bunu yapmaya başladım bakalım Rabbim kabul edecek mi sizde yapın isterseniz. 1 kilo nohut alıyorsunuz her bir nohuta ayet’el kürsi okuyup bir poşete koyuyorsunuz benim paketimde 2770 tane vardı az kaldı okuttum çok az kaldı nohut sayısı onlarıda okuyoruz inşallah. Sizde yapıp bittikten sonra bir poşete koyup kıbleye asın dileğiniz kabul olunca akan bir suya nehre dökmek gerekiyormuş. Belki faydam olur diye bebiş isteyenlere de söylemek istedim. Allah hepimize sağlıkla hayırla evlat nasip etsin burda hamileyim diye yazmayı nasip etsin.