Merhabalar ben 10 haftalık hamileyim doktorumun verdiği vitamin ilacı midemi çok bulandırıyor zaten çok fazla kusan biriyim de ilacımı aksatıyorum açıkçası daha da kusmamak için bir yandan da kendimi kötü hissediyorum içmediğim için ne yapmalıyım tecrübelerinizi aktarır mısınız?