Celik valla ben direk dedim İrem hanıma gittim dövse daha iyiydi pskolojim bozuldu 1 hafta dedim ve gerçekten öle oldu ama kendisi ilgili Güler yüzlü hoş karsıladı sorduğum seyleri söledi burun bükmedi hatta geçenler de telefon numarasını istedim verdi whatsap üzerinden yazarsın dedi tabiki ilk vermek istemiyorlar devamlı rahatsız edilme cekinceleri var sanırım 🙂 bence tavsiye ederim çokta geç kalmadan bi doktorda devam et umarım normal ve kolay bir dogumun olur 🙂