Sizce var mı 4 günüm geçiyor
Ztkn2 göremedim sen silik çizgi mi görüyorsun normalde
Ztkn2 bende göremedim canım adetin mi gecikti 4 gün
Ztkn2 canım sen çıplak gözle bakınca görüyor musun
Lexias görmek istediğim için gördüm sanki😂
ipek9 evet canım
Bende bişey göremedim☹️
_Ebrukaracan06_ görürüz inşallah bundan sonra
fztanne_ bi görüyorum bi görmüyorum 😂
Ztkn2 içini açsan bi de öyle bi bak