diamondred ipek9 benjm bir gün gecikti pik gibi koyu çıktı Öğlen idrar testi de çift çizgi çıktı Akşama kan vereceğim eğer söylenenler doğruysa akşama netleşecek
ipek9 hilalaselll4 evet bende bat günü gebelik testi yapmayı düşünüyorum lh testi elimde kalmıştı yapıp denemek istedim
zeyyy_ @ipek9 Bende denemek için yaptım akşam bu gün regl günüm çok koyu çıktı çizgi ama sabah gebelik testi negatif çıktı bence anlaşılmıyor
Motherscup  Canım benim geçen yılki ovülasyon ve gebelik testim bu şekildeydi ovulasyonda cift çizgi görünce inanamadım bide normal kaset test yaptım ondada silik çizgi çıkmıştı ve hamileliğimi o şekilde öğrenmiştim
diamondred iremykn ben gecikince yapmıştım belirti olarak göğüs dolgunluğu ve yanağımda iki sivilce çıkmıştı halen net bir belirti yok regl olmadığın için şişlik oluyor biraz