Kızlar ailede dede ismi koyma adeti var ve ben istemiyorum kayınbabam düğün sırasında her istediğimi yaptı şuanda onun evinde oturuyoruz ayrıyız tabi ama düğünden sonra ağzına her geleni söyledi şaka ile kalkın gidin evimden bile dedi ben hamileyim kırk yılda bı arayipta sormuyorlar 6aylık oldum şuda eksikmi diye bı iğne bile almadılar torunları ya hani isim bekliyorlar ama napıyon nasılsın kızım diye arayan yok bende aramıyorum artık eşimi arıyorlar ama beni yok yani çocuğuma isimlerinide bekliyorlar annem eşimin hatrina koymamı istiyor eşim bana bırakıyor kayınbabam küsüp laf edecek koymazsam koyarsamda içime sinmeyecek off siz olsanız ne yapardınız