mervekaya0658 lanolin almıştım baby me nin doğumdan sonra kullandım önceden de sürmüştüm ama yinede yara oldu doktorum taburcu ederken hametan yazmış knu sürdüm evde her emzirmede karbonatlı su ile pamuğa batırıp sildim ama iyi geldi bana hametan şimdi iki haftalık oldu şuan sürmüyorum ilk hafta sürekli sürdüm alışasaya kadar