aozturk Kızlar selam zar zor fakültede perinatolojiden randevu aldım. 21. Haftadayım, internette yorumlar gördüm randevu alıp gidince daha da bekletiyorlar diye. İlk deneyimim yardımcı olur musunuz? Gidince detaylı ultrason yapmaz mı doktor?
aslhnkrts9 aozturk ben fakültede yaptırdım doktor kapısında baya bekledim ben içerde muayene olucam sanarken eline kağıt yazıp verdi ultrason yerine git gün al dedi tabi bu dediğinde benim haftam daha küçüktü (18 yada 19 haftalıktı galiba ) 21 haftaya verdiler gün geldiğinde direk ultrason yerinde içeriye aldılar . Sizin fakültede nasıl işliyo süreç bilmiyorum büyük ihtimalle bakarlar
aozturk deletedmom43191 yorumlarda detaylı ultrason öyle hemen gidince olmuyor aylar önceden randevu almak gerekiyor gibi ifadeler yazıyordu endişe ettim