ikincianneolmayolundaa bende kızımda bundan kullandım 6. Ayına kadar bence çok pratik salona yatak odasına her yere götürüyordum gece bile 6. Ayına kadar bunda uyudu 6. Aydan sonra kalkmaya çalıştığı için kaldırdık şimdi 2. Ye hamileyim kaldırmıştım tekrar kullanıcam çoğu kişi yan yatıyor devriliyor demiş ama ilk aylar bebek sabit yatıyor hareket etmediği sürece devrilmez belki markadan markaya kalitesinden vs de değişebilir birşey diyemiyorum ama ben hiç öyle bi sorun yaşamadım ama tabi kalkmaya başlayınca kaldırdım o zaman tehlikeli olabilir