Semilk05 Kızlar doktorum kız demişt ama bu sefer net bişi diyemiyorum dedi bilenler olmaz mı aceba bi baksanız 😂♥️
Semilk05 melttzengn karamsarlık çok şey ya bende kıza adapte etmiştim 10 gündür kendimi kızım olcak fedim herkese bşde 😂
Semilk05 melttzengn başım gözüm üstüne zaten diğer gittiğimde kız yanılmam dedi ben hep etrafıma Bidaha kızım oluyor dedim şimdi de net değil ama yine kıza benzettim diyince ikilemde kaldım
Semilk05 Elamomy teşekkür ederim buradaki herkes erkek dedi siz pembe papatya Gülşen vs bende erkek hissediyorum bakalım ne olcak