beyzaygun Tuncay hocaya gittim daha yeni , üst üste 2 düşük olduğu için (birisi 6 haftalık kendiliğinden düşük, birisi 10 haftalık kalp durması) dinledi inceledi baktı ama hiçbir şeye gerek duymadığını rastlantısal olduğunu söyledi. İstediğiniz zaman tekrar deneyebilirsiniz dedi. Ben tekrarlayan düşük olduğu için araştırır bir şeyler yaptırır inceler tespit eder bir şeyleri diye gittim ama elde var sıfırla çıktık 😅 Belki de doğrusu budur bilmiyorum ama tatmin olamadım. Nasıl cesaret edeceğim mesela tekrar hamile kalmaya? Aynı şeyleri yaşama korkusu çok zor. çok basit bir şeymiş gibi yorumladı o yüzden beklediğim verimi alamadım diyebilirim