Meryem-63 ben gebeliğim öncesinde kullanıyordum asla bitirmiyor, uyutuyor kökü ve belli alanlarıda azaltıyor ama nerdeyse 6 yıldır var ve hep kullandım hiç biyerim bitmedi tam olarak 😂 bu arada benim doktorum hamileliktede kullanılabilir olduğunu söylüyor kıl kökünüzü bile seanslarca gitmenize rağmen kurutmayan bitirmeyen bi ışık demeti 7 kat derinizi aşıp plasentayı geçip bebeğe zarar veremez diyor ama ben yinede risk almıyorum kullanmadım zaten hızlı bi faydasıda olmadığından ara vermiş oldum