Yade Kızlar bugün tam 29+5 olduk kızımla. Kontrolüm vardı nstye gireceğimden haberim yoktu. Bebeği besleyen damarlarda çeltik olduğu için iyi beslenememiş sanırım bebeğim ve karın bölgesi geriden geliyor dedi ne kilosunu söyledi ne de kaç hafta geriden geldiğini ( sormama rağmen ) Ve bu da erken doğumu tetikler deyince çok moralim bozuldu. 25 haftalıkken 950 gr dık şimdi ne kadar biliyorum hiçbirşey söylemedi 😔😔