Kızlar selam doktora gıttım bugun 7 haftalık gorunuyor onceden doktor gec dollenme olabılır adet tarıhıne gore kucuk demıstı her seferınde. Bugun kalp atısı cok az dedı saglıksız gebelık olabılır olmayadabılır dedı. Moralım bozuldu. Sızlerden bu durumu yaşayan var mı?
Kese yolk guzel dedı. Kalp atısı ıcın bence kucuk ama doktorun dedıgı kafamı bulandırdı:(