mommyyy2 Tahmini doğum mayısın son günü yani bir yaz bebesi olacak fakat ilk çocuğum aralık da doğmuştu ondan hep uzun kollu kışlık şeyler almıştım yaz bebelerine nasıl alışveriş yapacağız fikir verir misiniz ?
PapatiA mommyyy2 benimde Ekim doğumluydu mayıs olcak şimdide kıyafetler öylece duruyor dediğin gibi bi iki yenılık olsun dıye alcam ama kullanırım hepsimi ben o zaman hiç kalın almadım hep penye almıştım bi elımde müslin battanıye yok fark o olcak gibi
mommyyy2 PapatiA Ya ben kıyafetleri hep verdim ihtiyaç sahiplerine her şeyi sıfırdan alacağım da en çok uzun kol mu kısa kol mu alsam kararsız kaldım
PapatiA mommyyy2 anladım canım yeni doğan zamanı ilk zamanı çok sıcak bi yerde oturmuyosan eğer zaten uzun kollulardan giydirebiliriz çünkü biz bile o zaman kısa giymiyoruz sonuçta temmuz ağustos gibi giydirilecek olanlarda kısa olur oturduğun yere bağlı bırazda
waterproof Benim de 20 mayıs görünüyor antalyadayım evlerde mecbur klima çalışıyor yoksa durulmaz çocuğa ne giydireceğim bilmiyorum 🥲
mommyyy2 waterproof zıbın ile durur artık canım burası da çok sıcak Mersin kadar olmasada tabi inşallah sıcaktan isilik olmazlar bebişler