yenianne_adayl Merhaba 6 haftalık hamileyim daha çok erken ama sol kasıgım ağrır hep herkez kızlar solda oluyor der sizin ne tarafınız ağrıyordu cinsiyeti ne oldu merak ediyorum sağlıkla gelsin ama ilk gebeligim merak ediyorum
deletedmom43191 yenianne_adayl yanlış malesef benim sag tarafım yok sadece sol tqrafim var hem kizim hem oglum var
buse76 yenianne_adayl benim de solum ağrır hep 14 haftalık oldum cuma günü cinsiyet öğrencem eğer kızsa yorumumu güncellerim 😂
Ceylnnn yenianne_adayl benimde ilk zamanlar hep sol tarafım ağrırdı orada sertlik hissetmiştim ama sonra sağda ilk hareketlerini hissettim bebeğim erkek
iz_l344 Öyle bisey yok yani kesin olma gbi biseyi yok benim hep en başından beri solum ağrıdı ama erkek :)))
iz_l344 yenianne_adayl her ultrosonda farklıydı bazen tam yuvarlak bazen fasulye şekli gibi kese aynı yuvarlak zaten sadece ultrason çekim acısına göre farklı cikiyo bize öyle yansiyo yani
ozgeBudak006 Baştan beri hep solda hissettim kasık ağrısı batma soldaydı cinsiyet kız. İlk gebeliğimde oğlum sağdaydı. Bu solda kız