1sen1ben1debebek Doğum günüme az kaldı ya leoparlı saten bir pantolon ile ya da kot pantolon ve siyah kare yaka bir bluz ile kombin yapıcam gold takılarla da patlatırım diye düşünüyorum.Ama ayakkabı seçemiyorum yardım eder misiniz
cumcumberci 1sen1ben1debebek leopar her zaman bana kış ayını hatırlattığı için ben ikinci ayakkabı yani botu seçiyorum
PapatiA 1sen1ben1debebek bence de bot daha mantıklı ama zevk meselesi tabi bu botu almazdım modellerine bak istersen
1sen1ben1debebek cumcumberci aklım birde kaldı ama bebekle her zaman giyemeyeceğim geliyor😅Teşekkür ediyorumm
1sen1ben1debebek ecemk94 evet benim de aklımı karıştırdı.Kapalı bir yere gideceğiz aslında bir de olur ama bebek var aklım karıştı baya her zaman kullanamayacağım bir şeyi almak😅
ecemk94 1sen1ben1debebek açıkçası ben iki seçenek arasında kaldığımda her zaman iki seçeneği de alıyordum 😅😅 veya vaktiniz varsa her ikisini de alıp deneyip içinize sinmeyini iade edebilirsiniz
1sen1ben1debebek PapatiA baktım da kararsız kalıyorum sizin beğendiğiniz varsa fikir olarak atabilirsiniz🥰
1sen1ben1debebek kartanesi___ evet mevsim de kafamı karıştırdı dedim kapalı bir yer sonuçta ama öyle diye dşye karar vermekte zorlandım😅😅
PapatiA 1sen1ben1debebek ben geçen gün doğan çantadan aldım baya bi modelleride yeni kampanyada yapmışlar bi bak istersen