Bugün tam 35 haftalık olduk kızım 2.500 kilo
doktor kontrolüm vardı. Nst de hafif sancım cikti doktor vajinal baktı bebeğin başı çok aşağıda dedi. 2 cm acilmam var dedi. Diğer 2 çocuğumun hangi haftalarda doğduğunu sordu. (Biri 40+5 suyu azaldığı için suni sancı aldım, diğeri 40+0 kontrole gittiğimde 4 cm çıkmam vardı acil doğuma alındım) Bu 40 a kadar beklemez 37 ye kadar durursa ne âlâ dedi. Ve her ihtimale karşı bugün ve yarın 2′şer doz ciğer geliştirici iğne vurulcak.
Benim gibi erken doğum yapıp bebeği kuveze girmeyen var mı. Kilosu yeterli mi acaba aklım çok karisik. Hem korkuyorum Hem stresliyim hem heyecanlıyım.
NOT: diğer 2 bebegim normal doğum bu mecburi sezeryan doğum dolacak