Cuma günü leke şeklinde kanamam oldu acil doktoru progestan yazdı pazartesi polikliniğe gel dedi bugün gittim gece kanama şeklinde olmuştu doktor karından ultrasonla baktı bebeği göremedi alttan ultrasonla bakıcam sorun olmaz dedi alttan baktı ve kese ile bebek göründü fakat çok küçüktü henüz kalp atışını duymadık 2 hafta sonra gel dedi birde kanama alanı var dedi progestanı kullan dedi ama korkuyorum arttan ultrasonla bakılmıyor diye biliyorum sorun olur mu acaba