benimbebegimm Ben de 12 haftaya kadar belirtisizdim hiç hamile gibi değildim korkma 🤗✨ Artık annelik iç güdülerin başlıyor hareket hissedene kadar bu tedirginliği maalesef yaşayacaksın, hareket başlayıncada bir gün az vurunca panikleyeceksin hamilelik biraz böyle 🤗 Bebişin annesini yormak istemiyordur güzel düşün 🫶🌷