Seyma190623 Kızlar 37+1 oldum ben hissetmiyorum su an için o sancıyı sizce artar mı? herhangi açılma nişan vs yok
nasminan Seyma190623 benim 34. Haftada çıktı 3 gün önce bende hissetmiyorum bir şey olur mu bilemedim
Seyma190623 nasminan bana doktor sancı hissedersen gel dedi endise vericek bisi demedi şu an açılmam yok belkide ondan rahattır