aslan1905_ İnşallah çözülebilir en yakın zamanda, insan ister istemez kafasına takıyor, sizi çok iyi anlıyorum. Oğlum 4 yaşına girmek üzere, hala 2 köfteden fazlasını yemiyor, 1 tane yese yetiyor hatta çoğu zaman. Ama arkadaşa bakıyorum, 5 köfte yiyor diyor mesela. Taktığım zaman baş edemedim bu mevzuyla, ben de akışına bırakmaya karar verdim. Şu aşamada atması normal, tutup oynaması da. Keşif sürecinde diye düşünebilirsiniz. Altına su geçirmez örtü serip kendi halinde bırakıyordum. Temizliği de kolay oluyor. Kreş için bile hazırlık bir nevi. Kaşık tutmayı öğrenmesi lazım, başka arkadaşım 2 yaş çocuğuna hiç alıştırmamış ama yakında kreşe verecek, nasıl yapacak diye düşünüyordu. Fırsat olarak görebilirsiniz bunu 😊