aysenurakblt songulattepe bende gidip bakayım en iyisi ben hm ve Zara’dan almıştım pahalı almaya gerek yokmuş
Zeynepefem mom_51 cokta ince almayın ama yine uzun kollu alın bebekler ilk dogduklari zaman cok üşürler kalın giydirmek lazım. Birde mayista da zaten cok sicak olmuyor temmuz agustos gibi cok ısınıyor havalar. 1 2 ay kalın giydirmekte fayda var
mom_51 Zeynepefem 4. Çocuk ama unutmuşum hep 🤭🤭 ya bide tam ara bir mevsim ne sıcak ne soğuk olduğu için tereddütte kalıyorum . İnce alsam üşür , kalın alsam terler diyorum. Artık kundakları bir tık kalın alırım yapacak bişey yok